search

Waarom kiezen voor vloerstickers in de winkel? De wetenschap vertelt!

Geschreven door Erik Geutjes

24 april 2018

Dankzij digitaal printen heb je ongekende mogelijkheden als het gaat om winkelcommunicatie. Van raamstickers tot plafondbanners, je kunt bijna alle oppervlakken van een winkel voorzien van een uiting. Maar hoe bepaal je welk oppervlak het meest geschikt is voor de boodschap die jij wilt tonen?...

Lees verder

Onderwerpen: Presenting

Beachvlaggen: de ultieme blikvanger, ook buiten het strand

Geschreven door Carrie Kok

17 april 2018

Bij het woord beachvlag denk je waarschijnlijk meteen aan een vlag die wappert bij je favoriete strandtent waar je met je voeten in het zand en een zacht zeebriesje van het fantastische uitzicht geniet. Maar ook buiten de kust kom je deze vlaggen tegen. Bijvoorbeeld op beurzen, evenementen en...

Lees verder

Onderwerpen: Presenting

Snel een beursstand opbouwen? Het pop-up systeem is dé methode

Geschreven door Ingrid de Boer

10 april 2018

Als marketeer zoek je steeds naar de beste manieren en handigste methoden om een beursstand snel klaar te maken voor gebruik, zonder af te doen aan de uitstraling ervan. De ene keer heb je meer budget ter beschikking dan de andere, dus moet je steeds de beste systeem- en materiaalkeuze maken....

Lees verder

Onderwerpen: Presenting

Hoe kies je het juiste materiaal voor je roll up banner? [4 tips]

Geschreven door Ingrid de Boer

3 april 2018

Roll up banners zijn onmisbaar voor bedrijven die vaak meedoen aan beurzen, conferenties of zelf regelmatig evenementen organiseren. Dat komt omdat de stand ruimte bij ieder evenement waaraan je deelneemt, anders is ingericht. Bij de ene beurs krijg je meer plek dan bij de ander en soms word je...

Lees verder

Onderwerpen: Presenting, Duurzame printmedia

Hoe digitaal printen printers en ontwerpers samenbrengt

Geschreven door Erik Geutjes

27 maart 2018

Printers en designers zitten elkaar wel eens in de weg. Beide zijn ze essentieel voor een mooi eindresultaat, maar het proces dat daaraan voorafgaat kan best lastig zijn. Dat is jammer, want een goede samenwerking kan juist ook voor de toekomst zijn vruchten afwerpen. Herken je dit nu uit jouw...

Lees verder

Onderwerpen: Presenting

Een beursstand vormgeven? Deze 3 printmedia zijn de perfecte match!

Geschreven door Carrie Kok

20 maart 2018

Zodra het beursseizoen weer op het punt van losbarsten staat, zijn marketeers en designers al een tijdje bezig om de ideale beursstand vorm te geven. Want een belangrijk onderdeel van je deelname aan een beurs, is de aankleding van de stand. Op basis van de soort stand die je opbouwt, kun je...

Lees verder

Onderwerpen: Presenting

Nooit meer saai: 3 manieren waarop wandbekleding ruimtes opfleurt

Geschreven door Ingrid de Boer

6 maart 2018

Wanden en muren beslaan binnen in een gebouw vaak een groot oppervlak. Veel van die wanden blijven redelijk leeg of kaal en schreeuwen om wat opfleuring, vooral als de ruimte zelf sober is ingericht. Een muur bekleden helpt niet alleen om de uitstraling van de ruimte te verbeteren, maar het...

Lees verder

Onderwerpen: Presenting

Hoe krijtbord stickers horecazaken nóg gezelliger kunnen maken

Geschreven door Ingrid de Boer

27 februari 2018

Bezoekers van cafés, restaurants en hotels hechten veel waarde aan de sfeer die in de zaak hangt. Dat bepaalt grotendeels of ze nog eens terug zullen keren. Of de sfeer in een zaak goed voelt of juist niet, kan te maken hebben met praktische zaken zoals de kleur en sterkte van het licht, de...

Lees verder

Onderwerpen: Presenting

Easy dot zelfklevend vinyl: gebruiksvriendelijke sticker voor retail

Geschreven door Carrie Kok

20 februari 2018

In retail volgen reclamecampagnes elkaar razendsnel op. Het ene seizoen is nog niet voorbij, of het volgende thema staat alweer voor de deur. Promoties en kortingsacties nog daargelaten. Visual merchandisers zijn continu bezig om etalages en de winkelinrichting aan te passen op deze thema’s. Dat...

Lees verder

Onderwerpen: Presenting

Magneet folie stimuleert creativiteit van designers én eindgebruikers

Geschreven door Ingrid de Boer

13 februari 2018

Visuele communicatie is overal. Als designer kleur jij deze wereld vol eindeloze mogelijkheden in. Met jouw ontwerpen bepaal je de sfeer in ruimtes en welke boodschap goed of juist helemaal niet overkomt. Je hebt hierin alle vrijheid, maar tegelijkertijd moet alles ook kloppen. Niet alleen de...

Lees verder

Onderwerpen: Presenting, Duurzame printmedia

Laatste blogs:

Contact opnemen